XXL GSM

Mobiltelefon szerviz

Teendők garanciális meghibásodás esetén

Amennyiben úgy érzik, hogy a telefonjuk nem működik megfelelően és garanciális ügyintézésre van szükségük, kérjük próbálják ki az alábbi lehetőségeket:

  • Indítsák újra a telefont, előfordulhat, hogy már ennyi is elég a hiba megszűnéséhez.

  • Tartsák lenyomva az összes fizikai nyomógombot a készüléken, kb. 10 másodpercig (a hangerő gomb mindkét felét szükséges nyomni), hogy a telefon újrainduljon. Apple telefonok esetében a kényszerített újraindítás módja IDE KATTINTVA érhető el.

  • Adatmentés után válasszák a „Gyári beállítások visszaállítása” vagy „Összes tartalom, beállítás törlése” opciót. Ebben az esetben minden tartalom törlődik a készülékről!

  • Régi SIM kártya esetén érdemes azt a szolgáltatónál kicseréltetni, bármilyen hívással vagy mobilinternettel kapcsolatos hiba esetén.

  • Hívás közbeni nem megfelelő hangminőségnél, „bugyborékoló” hangnál kapcsolják ki a VoLTE/4G hívásokat. (Beállítások/Kapcsolatok/Mobilhálózatok vagy Beállítások/Mobilhálózat/Mobiladat vagy Beállítások/SIM-kártyák és mobilhálózatok/SIM 1/VoLTE-használat vagy Beállítások/Mobilhálózat/Mobiladat lehetőségek/Hang és adat fül alatt találják). A beállításokon belül rá is tudnak keresni a Volte kulcsszóval.

  • Ha a töltőcsatlakozó nem megy a helyére és nem tölt a telefon vagy elhalkult a hangszóró és a mikrofon, kikapcsolt állapotban száraz fogkefével és sűrített levegő sprével óvatosan tisztítsák ki. Kompresszort ne használjanak, a vízpára és a túl nagy nyomás kárt tehet a készülékben!

  • A beázott készüléket azonnal kapcsolják ki – és ha lehet távolítsák el az akkumulátort – a további károsodás elkerülésére. Minél hamarabb eljut hozzánk a telefon egy szétszedéses tisztításra, annál nagyobb az esély, hogy működőképes telefont kapnak vissza. Nem kell rizsbe tenni a készüléket, az csak városi legenda… A beázott készülék még akkor sem garanciális eset, ha a telefon vízállóként van hirdetve.

  • Törött, beázott, elgörbült, sérült készüléket a gyártói előírások értelmében nem tudunk garanciálisan javítani. Ütésálló telefon esetében sem garanciális a kijelző törés! Vízálló telefon esetében sem él a garancia beázás esetén, mivel ez esetben a specifikációkat meghaladó behatás érte vagy korábban megsérült valamelyik tömítés, ami nem lett kijavítva. 

A beküldött készülékeket garanciális hiba esetén térítésmentesen küldjük vissza. Ha a beküldött készülék bevizsgálása során kiderült, hogy a hiba nem esik a jótállás hatálya alá, vagy a fent felsorolt opciók valamelyike megoldja a hibát, a visszaküldés az aktuális díjszabásunk szerint kiszámlázásra kerül!

Apple készülékek esetén a gyári garanciát a https://support.apple.com/hu-hu/repair oldalon felsorolt hivatalos szervizekben tudja érvényesíteni!

Ha a fentiek után is szükség van a garanciális ügyintézésre, kérjük juttassa vissza hozzánk a készüléket. Személyesen a 1066 Bp. Aradi u. 3. szám alatt várjuk, ha postán/futárszolgálattal küldené a telefont, úgy a következő címre kérnénk: XXLGSM / Adaptech Mobil Kft. 1066 Bp. Teréz krt. 22. FSZ. 7. Mindkét esetben a készüléket teljes gyári csomagban kérjük, számlával (másolattal), garanciajeggyel és egy rövid hibaleírással együtt. A csomagba kérjük tegye bele elérhetőségeit is (név, cím, telefonszám, e-mail cím)! A készülék beérkezéséről / státuszváltozásáról rendszerünk e-mailben értesítést küld.

Kérjük jelentkezzen ki minden fiókból a telefonon (Google fiók, Xiaomi fiók, Samsung Account, Huawei fiók, stb), ennek legegyszerűbb módja, hogy adatmentés után WiFihez kapcsolódva csinál egy gyári visszaállítást. Kérjük, a visszaállítás után ismét próbálja ki a készüléket, hogy a hibajelenség továbbra is létezik-e.

A garanciális szerviz minden esetben adatvesztéssel jár, az új GDPR törvények miatt. Nem működő készülék esetében sajnos mi sem tudunk adatot menteni, így azok végleg elveszhetnek.

Amennyiben szükség van rá – csak személyes leadás és átvétel esetén – korlátozott számban tudunk egyszerű androidos cseretelefont biztosítani a javítás idejére. A cserekészülékben okozott kárért az Ügyfél kártérítési kötelezettséggel tartozik!